RSS Feed Random Comic Add To Favorites Never Lasting Love is proudly hosted by Smack Jeeves Webcomic Hosting.

22

June 8th, 2008, 1:01 pm

Average Rating: 5.00
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Reply ep1, June 8th, 2008, 1:02 pm

Edit: Now it's prettily toned~~~

I'm sure most people can guess who that character in the 4th panel is. :3

Reply Advertisement, August 19th, 2017, 8:13 am

User's Comments:

Reply Surrealmasque, June 8th, 2008, 1:18 pm

Wow! Such amazing artwork, and the story's pretty much hooked me in just three pages. I'm definitely going to have to watch this one!

- Lemme guess... Tamaki Suoh?
^^

Reply Striped Orange Socks, June 8th, 2008, 1:21 pm

GAWD I'd pay money to see him in the Host Club play XD

I miss watching that anime ;3;

Reply fall forever, June 8th, 2008, 2:10 pm

How amazing would it be if Pierre dressed up as Tamaki and then Louis dressed up as a girl so Pierre hosted him/her??? xDD
Just kidding.
He needs to pay that rent. =A=

Reply video_gamegurl, June 8th, 2008, 7:46 pm

hmm how about you make him cosplay that one guy from that one anime, it''s really good isn't it?

Reply Toot, June 9th, 2008, 7:40 am

The art on this page is just amasing. I looks so professional!

Reply ep1, June 9th, 2008, 7:47 am

Surrealmasque: Eee~ Thanks for the fav! I'm glad to hear that you enjoy reading this comic. <33 LoL. Yuppers, you guessed right!

Striped Orange Socks: Can't blame Pierre for having a natural-born bishy look. Even Francois wanted so much to have him in the cosplay competition. XD

Heart: Thanks! Indeed, he does. o3o

fall forever: Hahaha! Wow, that is an interesting idea. XD Betcha it would be as crazy as OHSHC. Sadly, Pierre is a poor artist. Fortunately, Francois isn't that evil to chase him out. :3

video_gamegurl: :3 Huh? Which anime?

Toot: It does? Thanks! ^^

Reply unknown3rd, June 9th, 2008, 2:41 pm

ZOMG yes I can tell who the character in the last panel is. hahahahahaha too funny! really liked this page. He really is having a bad day!

Reply fgirlmaggie, June 9th, 2008, 3:47 pm

lol as soon as i saw that panel i was like "OMFGWTFBBQ~! IT'S TAMAKI!! LAWLCAKES"

he looks kinda like him...now that i think about it...

*shot'd*

Reply Vosailyn, June 9th, 2008, 4:13 pm

ROFL xDD!! I wanna see him cosplay! lol

Reply kuroi_hitsuji, June 10th, 2008, 7:31 am

TAMAKIIIIIIIII *steals and hands to my friend cheweymunchkin* XD

Reply Kaitousblackwings, June 10th, 2008, 6:17 pm

Tamaki! *glomps * Love the comic so far--can't wait for your update!

Reply meli-ichigo, June 12th, 2008, 3:20 pm

Man, thats awesome stuff <3

Reply ep1, June 15th, 2008, 4:34 am

unknown3rd: Thanks for liking this page! And yes, he seems to have a pretty good intuition when it comes to having a bad day. What more to say being forced to choose between paying his rent and cosplaying as Tamaki. XD

fgirlmaggie: See, the fact that he somehow resembles Tamaki makes it even more funny. XD Except that he has a personality quite opposite of Tamaki.

Vosailyn: XD I doubt he would be willing to. He's such a stubborn French.

Kumi Pumi: Ooh, actually, the future pages will be more than just a kissy scene. XD But I'm not releasing it yet.

kuroi_hitsuji: Ahhh!! Give him back!!! I want him too. ;___;

Kaitousblackwings: Thanks! ^.^ For sure I'll update this comic at least once a week.

meli-ichigo: Thankies. :3

Reply kuroi_hitsuji, June 15th, 2008, 9:27 am

o.o... awww fine >.< *hands tmaki back to you*

Reply Tayday12, June 15th, 2008, 9:03 pm

LOL Tamaki.
And that's all I have to say about this page <D

Reply princessemiko, June 19th, 2008, 5:16 pm

omg! is that tamaki from ouran high school host club???????

Reply Jamal&Ying-ying, June 19th, 2008, 11:35 pm

+Fav!^^ I love your comic it is Magnificent!=)

Reply Tuft, March 23rd, 2009, 2:59 pm

OMG! I see an Ouran uniform! : D

Post A Comment